Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Akademii Transportu Michniak-Żakowski Spółka Jawna

1      Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.certyfikat-cpc.pl prowadzony jest przez Akademię Transportu Michniak-Żakowski Spółka Jawna z siedzibą mieszczącą się pod adresem ul. Pasłęcka 10E lok. 19, 03-137 Warszawa, który jest jednocześnie adresem do doręczeń, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000866388, NIP 5242908705, REGON 387407049; adres poczty elektronicznej: biuro@at.szkola.pl, numer telefonu kontaktowego: (+48) 602 463 477 (opłata jak za połączenie standardowe według cennika właściwego operatora).
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów, Przedsiębiorców Uprzywilejowanych oraz do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania z Klientem Umów Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  3. Korzystanie ze sklepu internetowego wymaga urządzenia z dostępem do internetu oraz przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript oraz pliki cookies. W celu złożenia Zamówienia w sklepie konieczne jest także posiadanie przez Klienta aktywnego konta e-mail.

2      Definicje

Użyte w dalszej części Regulaminu wymienione zwroty i pojęcia pisane wielką literą, należy rozumieć tak, jak zostały zdefiniowane poniżej:

  1. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
  2. REGULAMIN – niniejszy Regulamin.
  3. SPRZEDAWCA – Akademia Transportu Michniak-Żakowski Spółka Jawna według opisu w ust. 1 pkt 1).
  4. SKLEP/ SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.certyfikat-cpc.pl.
  5. KLIENT – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie.
  6. KONSUMENT – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w rama Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  8. PRZEDSIĘBIORCA UPRZYWILEJOWANY – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. KLIENT UPRZYWILEJOWANY – Konsument i Przedsiębiorca uprzywilejowany.
  10. PRODUKT – dostępne w sklepie internetowym (1) szkolenie na platformie e-learningowej,
    (2) publikacja w formie elektronicznej materiały szkoleniowe w wersji cyfrowej). Produkt jest przedmiotem Umowy Sprzedaży zawieranej pomiędzy Klientem z Sprzedawcą.
  11. CENA – określona w złotych polskich wartość brutto (zawierająca podatek VAT), należna Sprzedawcy za Produkt umieszczony w Sklepie. Cena nie zawiera kosztów dostawy. Cena jest wiążąca dla Klienta w chwili złożenia przez niego Zamówienia.
  12. DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  13. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.
  14. KONTO – konto Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  15. LOGIN – adres e-mail Klienta, podany przez niego podczas rejestracji Konta w Sklepie.
  16. HASŁO – unikalny ciąg znaków alfanumerycznych tworzony przez Klienta w celu zabezpieczenia swojego Konta na platformie Sprzedawcy. Hasło jest daną poufną znaną tylko Klientowi. Sprzedawca umożliwia Klientowi wielokrotną możliwość zmiany Hasła.
  17. KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów. Dla Produktów umieszczonych w Koszyku wyświetlane są Ceny oraz podsumowanie kwoty do zapłaty.
  18. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności przez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  19. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia  i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  20. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  21. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się również – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
  22. TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, zdjęcia produktów, opisy) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie są rozpowszechniane w ramach Sklepu internetowego przez Sprzedawcę, jego kontrahentów, Klienta lub inną osobę korzystającą ze Sklepu internetowego.

3      Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Pasłęcka 10E/19, 03-137 Warszawa;
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@at.szkola.pl;
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 602 463 477;
  4. Numer Rachunku bankowego Sprzedawcy: 35 1090 1841 0000 0001 5345 4312;
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym ustępie.
  6. Klient może porozumiewać się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 9:00 – 17:00.

4      Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z ust. 5 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w złotych polskich i są cenami brutto.
  4. Ze względu na charakter Produktów oferowanych w Sklepie, nie nalicza się kosztów dostawy.

5      Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji i zaakceptować Regulamin. Ponieważ Produktem są szkolenia, w celu możliwości wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. adres e-mail Klienta,
    2. nazwa/imię i nazwisko,
    3. telefon kontaktowy,
    4. dane niezbędne do faktury (dane adresowe, NIP).
  2. Założenie Konta w Sklepie jest nieodpłatne.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie Loginu i Hasła ustanowionego przez Klienta w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 Regulaminu.

6      Składanie Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. zalogować się do Sklepu;
    2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
    3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia;
    4. kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę”;
    5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić Zamówienie w określonym terminie.
  2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionego serwisu usług płatniczych.
  3. Dokonując zakupów w Sklepie internetowym, Klient akceptuje przyjęcie od Sprzedawcy faktury elektronicznej.

7      Sposoby płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. płatność przelewem na konto Sprzedawcy;
    2. płatność elektroniczną;
    3. płatność kartą płatniczą.
  2. Płatności należy dokonać w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia Zamówienia. Brak wpłaty w tym terminie spowoduje anulowanie Zamówienia.

8      Realizacja Zamówienia

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje wskutek złożenia przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z ust. 6 Regulaminu.
  2. Po otrzymaniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu rejestracji. Wiadomość zawiera oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Sprzedawca realizuje Zamówienie po jego opłaceniu, czego dowodem jest uznanie rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  4. Dostawa Produktu jest nieodpłatna.
  5. Dostawa Produktu oznacza przesłanie na adres e-mail Klienta hasła dostępu do Produktu wraz z instrukcją postępowania.
  6. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania przez Sprzedawcę Zamówienia do przekazania Produktu.

9      Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient uprzywilejowany może bez podania przyczyny w ciągu 14 dni odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  2. Termin odstąpienia biegnie od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Klient uprzywilejowany przed upływem terminu odstąpienia przesyła:
    1. pisemne oświadczenie na adres Akademia Transportu Michniak-Żakowski Sp. J., ul. Pasłęcka 10E/19, 03-137 Warszawa, lub
    2. oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@at.szkola.pl.

W obu tych przypadkach Klient uprzywilejowany może skorzystać z formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

  1. Po otrzymaniu oświadczenia, Sprzedawca niezwłocznie blokuje Klientowi uprzywilejowanemu dostęp do zakupionego Produktu.
  2. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy, zwraca Klientowi uprzywilejowanemu dokonane przez niego płatności pomniejszone o koszty prowizji operatora/pośrednika finansowego.
  3. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient uprzywilejowany w pierwotnej transakcji, chyba że zgadza się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeśli zwrot płatności ma nastąpić na rachunek bankowy Klienta uprzywilejowanego, Sprzedawca zwróci płatność na rachunek bankowy wskazany przez Klienta uprzywilejowanego (np. w formularzu odstąpienia), a w przypadku braku wskazania przez Klienta uprzywilejowanego rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot płatności, Sprzedawca zwróci płatność na rachunek bankowy, z użyciem którego Klient uprzywilejowany uiścił płatność w związku z Umową Sprzedaży, od której odstępuje.
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi uprzywilejowanemu w przypadkach wskazanych w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta uprzywilejowanego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    4. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta uprzywilejowanego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10  Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  3. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail biuro@at.szkola.pl.
  4. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni.

11  Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Konsument, którego nie satysfakcjonuje rezultat postępowania reklamacyjnego, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    1. http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
    2. http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    3. http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej (art. 37 ustawy s dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej, Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.zm.) z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
    2. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
    3. uzyskanie bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, z wykorzystaniem także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    4. złożenie skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

12  Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych usług elektronicznych i zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu mogą być:
    1. w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator udostępnia dane osobowe Klienta wybranemu podmiotowi obsługującemu te właśnie płatności w Sklepie;
    2. Administrator platformy e-learningowej zawierającej Produkty Sprzedawcy.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.

13  Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

  1. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni od jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  2. W przypadku Przedsiębiorców, Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo w części i to niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Zgodnie z art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Przedsiębiorcy zostaje wyłączona.
  4. Ani Sprzedawca ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Przedsiębiorcy, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
  5. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcy, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Przedsiębiorcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości kwoty Zamówienia.
  6. Wszelkie spory z Przedsiębiorcami rozwiązywane będą przed Sądem właściwym dla siedziby Sprzedawcy.
  7. W odniesieniu do Przedsiębiorców Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

14  Zastrzeżenia i postanowienia końcowe

  1. Zakazuje się dostarczania przez Klienta Treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie powoduje konieczność zatwierdzenia Regulaminu i zawarcie odrębnej Umowy Sprzedaży na czas i w celu realizacji danego Zamówienia.
  3. Językiem obowiązującym dla Umowy Sprzedaży jest język polski.
  4. Dla Produktów stosuje się postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży, chyba że Regulamin stanowi co innego.
  5. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy uprzywilejowanego ogranicza się do kwoty Zamówienia złożonego przez Klienta.
  6. Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub Aplikacji, w tym składanie Zamówienia, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z BOK, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Załącznik Nr 1 do Regulaminu

Formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży

……………………………………….

Miejscowość, data

……………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko Klienta(-ów) Uprzywilejowanego(-ych)

Adres Klienta(-ów) Uprzywilejowanego(-ych)

       Akademia Transportu Michniak-Żakowski Sp. J.

ul. Pasłęcka 10E/19

03-137 Warszawa

e-mail: biuro@at.szkola.pl

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*)odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących Produktów ………………………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Data zawarcia umowy……………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków(**): ……………………………………………………………………………………………………………….

Posiadacz rachunku: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………..

podpis(-y) Klienta(-ów) uprzywilejowanego(-ych)

(tylko, jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej)

(*) Niepotrzebne skreślić

(**) O ile jest inny niż rachunek bankowy, z którego dokonano zapłaty